۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

با حضور امام جمعه ساری انجام شد؛

رونمایی از ۱۸ کتاب و تازه های نشر حوزه علمیه در مازندران

رونمایی از ۱۸ کتاب و تازه های نشر حوزه علمیه در مازندران

ساری- ۱۸ کتاب تالیف شده توسط پژوهشگران حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تازه‌های نشر حوزه‌های علمیه استان با اشاره به اهمیت قلم و پژوهش اظهار داشت: خداوند در تعلیم بشر از حقیقتی به نام قلم استفاده کرده است.

وی با عنوان اینکه قلم مهم و درخور قسم است و باید از آن استفاده بهینه کرد، گفت: اگر علم و دانش در مسیر خداوند باشد مشکلی پیش نمی‌آید و در غیر این صورت سبب ساخت مسلسل و کشتار انسان‌های بی گناه می‌شود.

وی با تاکید براینکه قلم باید در جهت رفع مشکلات جامعه باشد، افزود: قلم باید به سمت اولویت‌های ضروری جامعه سوق داده شود و صاحب قلم باید بداند که در چه چیزی و در چه زمانی بنویسد و فرزند زمان باشد و متناسب با آن قلم زنی کند.

حجت الاسلام قائمی مسئول حوزه علمیه خواهران مازندران نیز با بیان اینکه طی یکسال گذشته کتاب‌های زیادی توسط استادان و طلاب سطح و چهار ۱۸ کتاب در حوزه‌های مختلف تفسیری، فقهی و کلامی نگارش شده است، گفت: همچنین ۲۲ مقاله در روزنامه‌های داخلی و بین المللی چاپ شده است.

وی گفت: شبکه پژوهشگر و نویسنده خوبی درحوزه علمیه استان وجود دارد و چاپ وفعالیت پنج مجله علمی و تخصصی و برپایی دو همایش ملی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شخصیت شناسی حضرت علامه مصباح یزدی از جمله برنامه‌هایی است که توسط حوزه علمیه استان و همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

کد خبر 5374527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha