۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۳۶۸ هزار بسته معیشتی از آغاز طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

توزیع ۳۶۸ هزار بسته معیشتی از آغاز طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۶۸ هزار بسته معیشتی از ابتدای طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه خبر داد.

فرزاد دوستوندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا در کشور طی ۲ سال گذشته و محدودیت‌های ایجاد شده برای مشاغل معیشت بسیاری از خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند با مشکل جدی رو به رو شد.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، رزمایش مواسات و همدلی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که برای کنترل بیماری کرونا در استان کرمانشاه انجام گرفت تاکنون بیش از ۳۶۸ هزار بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی در استان توزیع شده است.

دوستوندی بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۰ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، ۶ هزار و ۴۰۰ بسته پوشاک و کفش، ۳۳۰ هزار بسته بهداشتی و تجهیزات پزشکی و ۳۷۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ کارگاه تولیدی ماسک در استان کرمانشاه، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تعداد ۶ میلیون و ۶۶۲ هزار ماسک بهداشتی توسط کارگاه‌های تولیدی در استان تولید و توزیع شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه تاکنون اهدا ۶۷۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، آزاد سازی ۴۸۱ زندانی جرایم مالی و اشتغالزایی برای ۵۸۲ نفر و مرمت و بازسازی ۱۳۷ واحد مسکونی صورت گرفته است.

دوستوندی اضافه کرد: کمک‌های مومنانه در قالب طرح مواسات و همدلی و توسط یک هزار و ۷۷۵ گروها جهادی در استان کرمانشاه بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع شده است.

کد خبر 5374997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha