۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری:

ستاد برگزاری مراسم فاطمیه در شهرری تشکیل می شود

ستاد برگزاری مراسم فاطمیه در شهرری تشکیل می شود

ری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری از تشکیل ستاد برگزاری مراسم فاطمیه در این شهرستان خبر داد و گفت:اداره تبلیغات اسلامی، مبلغین و ائمه جماعت و کانون مداحان آماده اجرای روضه خانگی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کنگرلو عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد برگزاری مراسم فاطمیه در شهرری خبر داد و اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی برگزار شد مقرر شد برنامه‌های ایام فاطمیه شامل اجتماع مردمی در روز شهادت حضرت زهرا (س) و روضه خانگی در شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری با بیان اینکه روضه خانگی سنت حسنه‌ای است که در گذشته مردم به آن اهتمام داشته اند گفت: با توجه به اینکه روضه خانگی آثار زیادی مانند صله رحم، رفع مشکلات خانواده‌ها، متبرک شدن خانه‌ها به عطر حسینی، آشنا شدن با احکام و معارف اسلامی دارد لازم است نسبت به ترویج این سنت اقدام شود.

وی در ادامه در خصوص اجتماع هیئات مذهبی بیان داشت: با همکاری اداره اوقاف و آستان شیخ صدوق و امور مساجد و سپاه حضرت عبدالعظیم و شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این مراسم روز پنجشنبه ۱۶ دی مصادف باسالروز شهادت به روایت دوم در آستان شیخ صدوق برگزار شود.

کنگرلو بیان داشت: در خصوص روضه خانگی اداره تبلیغات اسلامی، مبلغین و ائمه جماعت و جامعه وعاظ و کانون مداحان آماده اجرای این سنت هستند.

کد خبر 5375547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha