۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۴

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب:

۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: ۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل‌ذهاب دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب به علت کاهش تعداد موارد بستری و مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: تعداد بستری‌های بیمارستانی بر اثر ابتلاء به کرونا هم اکنون سه نفر بستری بوده و تعداد تست‌های مثبت به صورت روزانه میانگین ۲ الی چهار نفر مثبت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، تصریح کرد: ۹۷ درصد جمعیت هدف سرپل ذهاب نوبت اول و ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

مرادی با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا در سرپل ذهاب، گفت: ۲ هزار و ۳۹۵ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده و هیچ کمبود واکسنی در سرپل ذهاب وجود ندارد.

وی بیان کرد: نگرانی موجود در سرپل ذهاب بر اساس تجربه آن است که با بهبود وضعیت کرونایی عادی انگاری در جامعه آغاز و براثر همین رعایت نکردن پیک جدید مجدداً آغاز شود و بخصوص با پدید آمدن سویه جهش یافته در نقاط مختلف جهان عادی انگاری باعث بدتر شدن وضعیت کرونایی در شهرستان می‌شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد:، استفاده حداکثری از فضای مجازی و راه‌اندازی پویش من واکسن می زنم، واکسیناسیون سیار در روستاها و مکان‌های مختلف، تعیین ناظرین ستادی برای خانه‌های بهداشت و نظارت بر طرح واکسیناسیون کرونا، اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در افزایش پوشش واکسیناسیون عمومی کرونا مؤثر بوده است.

کد خبر 5375749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha