۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نهاده های دامی به دست دامداران گلستان نمی رسد

نهاده های دامی به دست دامداران گلستان نمی رسد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دامداران گلستان از کمبود و گرانی نهاده ها گله مند بوده و حتی دام های مولد را به کشتار می برند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهراظهار کرد: در حال حاضر دامداران و تولیدکنندگان گوشت مرغ در گلستان با مشکل مواجه بوده و این مسأله را از وزیر جهاد کشاورزی پیگیری کرده ایم اما تاکنون مشکل نهادهای دامی در گلستان مرتفع نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات این قشر در گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: گلستان نخستین تولید و تامین کننده گوشت مرغ کشور بوده و اگر مشکلات در زمینه نهاده های دامی رفع نشود، کشور در تامین مرغ با مشکل مواجه خواهد شد.

سنگدوینی با اشاره به یارانه ای بودن واردات نهاده های دامی، افزود: در بازار آزاد نهاده های دامی فراوان وجود دارد اما به دست دامداران و تولیدکنندگان گوشت مرغ نمی رسد، این در حالی است که دامداران گلستان از این موضوع بسیار در عذاب هستند و حتی دام های مولد را به کشتار می برند و این یک نوع نسل کشی دام است.

وی تاکید کرد: دولت باید در این خصوص چاره اندیشی کند و در سفر رییس جمهور به گلستان این مسأله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: غالب مردم در گلستان دامدار و کشاورز بوده و اکثر آنها هم خرده مالک هستند که نیاز است حمایت ویژه در گلستان به این قشر انجام شود.

سنگدوینی دادمه داد: مجمع نمایندگان پیگیری های لازم را در این خصوص داشته است، و با وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص بارها گفتگو انجام شده و قول رفع مشکلات تهیه نهاده های دامی را داده اند اما متاسفانه تاکنون اقدامی در خور انجام نشده است.

کد خبر 5375902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha