۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲

امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰؛

تفاهمنامه همکاری‌های فرهنگی بین ایران و مجارستان امضا می‌شود

تفاهمنامه همکاری‌های فرهنگی بین ایران و مجارستان امضا می‌شود

همزمان با تشکیل دومین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین ایران و مجارستان و سفر وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به تهران، یادداشت تفاهم همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور به امضا می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با تشکیل دومین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان و سفر وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به تهران، یادداشت تفاهم همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه طی مراسمی با حضور وزرای خارجه دو کشور به امضای حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و پیتر سزیجارتو وزیر امور خارجه و تجارت جمهوری مجارستان می‌رسد.

در این یادداشت تفاهم همکاری‌های مشترک در زمینه فرهنگی، هنرهای تجسمی و نمایشی، ادبیات و باستان شناسی هم چنین مبادله کارشناسان هنری به منطور ارتقای روابط مستقیم بین سازمان‌های مسئول پیش بینی شده است. در بخشی دیگر از این یادداشت تفاهم ارتباط مستقیم بین موزه ملی مجارستان و موزه ملی ایران به منظور همکاری در زمینه تحقیقات باستان‌شناسی، به اشتراک گذاشتن نتایج این تحقیقات و تبادل کارشناسان و نمایشگاه‌ها تشویق شده است.

کد خبر 5376498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha