۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد؛

کشف ۷ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در پردیس/اوباش فضای مجازی دستگیر شد

کشف ۷ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در پردیس/اوباش فضای مجازی دستگیر شد

پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از کشف بیش از ۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از اوباش فضای مجازی که اقدام به انتشار عکس سلاح کرده بود نیز دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در پردیس خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس پردیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده شبانه روزی از حضور سوداگر مرگ سابقه دار و حرفه ای باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: مأمورین با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را در محله‌ای از بومهن شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: به دنبال این موضوع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا متهم که از افراد سابقه دار در خصوص پخش مواد مخدر بود می‌باشد را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر مقدار بیش از ۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور چهار چرخ را کشف و ضبط کنند.

عبدیا ن در ادامه عنوان داشت: مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه داشته و شهروندان در صورت آگاهی از فعالیت اینگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی در ادامه از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم عمومی، مأموران پلیس فتای شهرستان طی رصد فضای مجازی شهرستان یک نفر اراذل و اوباش که در فضای مجازی اقدام به انتشار چندین عکس از سلاح کرده بود خبر داد.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت شهرستان با تلاش‌های شبانه روزی با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

عبدیان در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس ویا به پلیس شهرستان مراجعه نمایند گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می‌باشد.

کد خبر 5377003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha