۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

تشدید نظارت در بازار سمنان/مردم تخلفات صنفی شب یلدا را گزارش کنند

تشدید نظارت در بازار سمنان/مردم تخلفات صنفی شب یلدا را گزارش کنند

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان از شهروندان استان خواست تا تخلفات صنفی در کالاهای مربوط به شب یلدا را گزارش دهند و گفت: طی این ایام رصد بازار تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان بابیان اینکه اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در دستور کار است، ابراز داشت: با توجه به تأثیرپذیری برخی کالاها در ایام یلدا لذا نظارت و پایش این اقلام با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه هدف از تشدید گشت‌های نظارت و بازرسی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است، افزود: نظارت و بازرسی بر اقلام کالاهایی نظیر آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت خواهد بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه گروه کالایی پرمصرف رصد و پایش بیشتری می‌شوند، ابراز داشت: بسیج اصناف نیز دراین‌بین همکاری لازم را خواهد داشت.

یحیایی بابیان اینکه قیمت کالا و نرخ نامه باید در معرض دید عموم قرار داشته باشند، تصریح کرد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب نیز شامل موارد تخلف می‌شود.

وی افزود: از شهروندان استان درخواست می‌شود تا تخلفات صنفی را در کالاهای مربوط به یلدا را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا موضوع بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5377021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha