۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۷

وزیر بهداشت و درمان خبر داد؛

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی یزد

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی یزد

یزد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی یزد از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و شروع درمان ناباروری از یزد بود.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین اقداماتی که می توان در حوزه بهداشت و درمان یزد انجام داد، به سرانجام رساندن و تکمیل کردن پروژه هاست.

عین اللهی ادامه داد: برای دانشکده پرستاری ۴۰ میلیارد، برای ساختمان پیوند مغز استخوان ۲۵ میلیارد تومان، برای تکمیل بیمارستانهای بافق، بهاباد، اشکذر و ابرکوه ۱۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که از جمله مهمترین مصوبات حوزه بهداشت و درمان است.

وی بیان کرد: برای پژوهشکده تولیدمثل نیز ۱۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۱۰۰ میلیارد آن توسط استاندار از طریق فروش اموال و املاک تامین می شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای ساختمان انتقال خون اردکان ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

عین اللهی با اشاره به سفر خود به خاتم و مروست گفت: محرومیت در شهرهای جنوبی یزد ملموس است و در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان باید کار عاجل برای آنها انجام شود.

وی عنوان کرد: توسعه بیمارستان خاتمی هرات که ۴۰ درصد پیشرفت دارد باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد و در برخی مناطق به واقع باید پیوست عدالت را مشهود ببینیم.

عین اللهی با اشاره به اینکه مردم در زمینه های مختلف از جمله تامین نهاده های دامی، ماشین آلات آتش نشانی، پسماند، سرویس مدارس، راه و ... مشکلات خود را مطرح کردند، افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهر نیز باید با نگاه ویژه انجام شود چون خیری در این زمینه پای کار است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در مروست مشکلاتی در مورد موقوفات آستان قدس رضوی وجود دارد که اینها باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه کار مردم خاتم و مروست فقط کشاورزی است، عنوان کرد: باید برای شغل مردم در حوزه صنعت نیز فکری شود.

کد خبر 5377841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha