۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۷

سرمربی ویستا توربین تهران:

می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی‌سازی کنیم

می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی‌سازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین با اشاره به انگیزه بازیکنان گمنام خود برای دیدار با پرسپولیس گفت: می خواهیم شگفتی سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد بلادی در نشست خبری قبل از دیدار ویستا توربین تهران با پرسپولیس در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس تیمی دارای عنوان است که در جام حذفی برای قهرمانی حرف دارد.

سرمربی ویستا توربین تهران درباره ترکیب تیمش مقابل شاگردان یحیی گل محمدی افزود: شاید در این بازی خیلی از بازیکنان جوان که در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، وارد میدان شوند و خودشان را نشان دهند تا آینده‌شان را رقم بزند. امیدوارم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم فردا بازی به‌گونه‌ای باشد که مردم لذت ببرند.

وی در پاسخ به اینکه آیا راهکاری غیر از بازی بسته و دفاعی خواهید داشت تصریح کرد: باشگاه ما سال ۹۷ تأسیس شده است. در ۴ سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش‌بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردار است. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در ۲،۳ سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم‌ها جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا مقابل پرسپولیس بازی خوبی کنند. امیدوارم در جام حذفی یک شگفتی خلق کنیم، همانطور که در سال‌های گذشته شگفتی به وجود بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین در خصوص بازی در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: بازیکنان ما برای این موضوع لحظه‌شماری می‌کنند. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان‌مان دیده می‌شوند.

بلادی در پایان خاطرنشان کرد: در این سال‌ها اولین بار نیست که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. بازیکنان ما به بازی‌های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم بازی قشنگی می‌شود. بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند ولی امیدواریم بازیکنان‌مان بتوانیم خواسته‌های ما را اجرا کنند و مشخص شود در فوتبال با اعتماد به نفس می‌توانیم موفق شویم.

کد خبر 5379589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha