۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷

مصدومیت پس از محرومیت؛

بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!

بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!

بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام خبر مصدومیت بازیکن تاجیکستانی حاضر در تمرینات این تیم گفت: در جریان تمرین دیروز، وحدت هنانوف با مصدومیت مواجه شد و امروز مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکن تاجیک تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است به همراه منوچهر صفروف با تیم تمرین می‌کند، در یکی از بخش های تمرین، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

وی افزود: در این مصدومیت، پوست مچ پای این بازیکن دچار پارگی شد که دیروز بلافاصله برای درمان اولیه عازم بیمارستان شد و امروز جراحی لازم روی پای او انجام خواهد شد. انشاءالله از دو، سه هفته دیگر می‌تواند با انجام مراقبت‌های لازم و تمرینات ویژه، دوباره به تمرینات گروهی و تیمی بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه واردهای تاجیکی پرسپولیس در حالی در جمع شاگردان یحیی حاضر هستند که به دلیل محرومیت باشگاه از سوی فیفا در پی عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون نتوانسته اند تاکنون بازی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان ویستا توربین است و باز هم نمی‌تواند از بازیکنان تاجیک خود استفاده کند.

کد خبر 5379882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha