مقام «حزب الله» لبنان مطرح کرد؛

توطئه بزرگ بین‌المللی علیه لبنان/ هدف، ضربه زدن به مقاومت است

توطئه بزرگ بین‌المللی علیه لبنان/ هدف، ضربه زدن به مقاومت است

مسئول روابط خارجی «حزب الله» لبنان از یک توطئه بزرگ بین المللی علیه کشورش پرده برداشت که هدف اصلی و اساسی آن ضربه زدن به مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «عمار الموسوی» مسئول روابط خارجی «حزب الله» لبنان از یک توطئه بزرگ بین‌المللی علیه این کشور پرده برداشت.

وی گفت: آنچه در لبنان می‌گذرد یک توطئه بزرگ بین‌المللی برای ضربه زدن به مقاومت است.

بر اساس این گزارش، این مقام حزب الله افزود: آمریکایی‌ها در سرقت پول مردم لبنان و به گروگان گرفتن دارایی‌های آنها شریک هستند. هدف از توطئه بین‌المللی علیه لبنان گرسنه نگاه داشتن مردم این کشور است.

الموسوی اظهار داشت: طرف‌هایی که در این توطئه دست دارند تلاش می‌کنند تا مردم لبنان را به دست کشیدن از مقاومت و تسلیم در برابر خود وادارند. اکنون آمریکایی‌ها به صورت آشکار در امور داخلی لبنان مداخله می‌کنند.

مسئول روابط خارجی حزب الله اظهار داشت: محور مقاومت در عراق، فلسطین، لبنان، یمن و… در طول بیش از ۱۰ سال گذشته موفق شده است در نبردهای طولانی دستاوردهای زیادی را محقق سازد. اکنون نیز این محور در حال تحقق پیروزی‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: سلسله تلاش‌های خارجی برای محاصره و تضعیف مقاومت چه در لبنان و چه در سوریه، تلاشی ناکام از سوی کسانی است که در برابر محور مقاومت متحمل شکست شده و اکنون عاجز مانده‌اند.

کد خبر 5379750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      امریکا و مشوق ها و محرکهای ان از به یغما بردن اموال و پولهای مردم لبنان خجالت بکشند و اموال لبنان را که به منظور متکی و نیازمند نگه داشتنشان به صهیونیسمها است به صاحبان خود بازگردانند.