۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵

رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب خبر داد؛

واکسیناسیون کرونا ۹۰ درصد دانش آموزان اسلام آبادغرب

واکسیناسیون کرونا ۹۰ درصد دانش آموزان اسلام آبادغرب

کرمانشاه- رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب از واکسیناسیون کرونا ۹۰ درصدی دانش آموزان اسلام آبادغرب خبر داد.

مجتبی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امتحانات نوبت اول در تمامی مدارس شهرستان اسلام آبادغرب به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب هوا، استفاده از ماسک، وجود ماده ضدعفونی در محل و رعایت تراکم جمعیت نسبت به مساحت کلاس‌ها از موارد بهداشتی است که به مدارس شهرستان اسلام آبادغرب ابلاغ شده است.

رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب تصریح کرد: ۹۰ درصد دانش‌آموزان و ۹۵ درصد فرهنگیان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند و به دنبال واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان هستیم مگر کسانی که به دلیل بیماری‌های خاص تزریق واکسن برای آنها ممنوع شده است.

عبدی بیان کرد: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا در مدارس اتاق‌های قرنطینه جهت شرکت در امتحانات در نظر گرفته شده و اگر تست پی سی آر دانش آموزی مثبت باشد در فرصت دیگری امتحان گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورت قرمز یا نارنجی شدن وضعیت کرونایی در شهرستان اسلام آبادغرب نحوه برگزاری امتحانات به شورای مدارس واگذار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش اسلام آباد غرب گفت: شیوع کرونا صدمات زیادی را بخش‌های مختلف کشور وارد کرده که آموزش و پرورش یکی از آن حوزه‌ها بوده و اگر بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس به صورت کامل محقق نشود دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه می‌شوند.

عبدی افزود: برگزاری امتحانات حضوری دی ماه مقدمه‌ای برای کاهش استرس دانش آموزان و خانواده‌ها جهت شرکت در امتحانات خرداد ماه سال آینده است و با برگزاری امتحانات حضوری سنجش درستی از دانش آموزان شکل می‌گیرد.

کد خبر 5380320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha