۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲

به منظور ایجاد اشتغالزایی؛

۲۰۰۰ میلیارد تومان به سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافت

۲۰۰۰ میلیارد تومان به سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافت

اهواز- فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعتباری به میزان دو هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدجواد زاده کمند پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح خوزستان گفت: آموزش انواع مهارت آموزی به سربازان در دوره سربازی یکی از اقدامات مؤثری که برای سربازان تعریف شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: این آموزش مهارت آموزی زمینه ساز ایجاد اشتغال برای سربازان بعد از پایان خدمت خواهد بود چرا که موضوع مهارت آموزی سربازان به یک مطالبه ملی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: یک سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه تدوین شده که در شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور به تصویب رسید که مطابق این سند علاوه بر نیروهای مسلح به همه دستگاه‌های اجرایی کشور مسئولیت داده شده تا با امر مهارت آموزی سربازان کمک کنند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد: در چارچوب اهداف قرارگاه مهارت آموزی تا پایان سال ۱۴۰۱ همه سربازان که وارد خدمت می‌شوند، تحت پوشش آموزش مهارت قرار می‌گیرند.

سردار زاده کمند با اشاره به اعطای تسهیلات به سربازان آموزش دیده گفت: ایجاد تسهیلات برای اشتغال مهارت آموزان یکی از اهداف که در همین سند به آن پردازش شده است و برای کسانی که مهارت دیده دو هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده که در برخی از استان‌ها پرداخت‌ها شروع شده است.

کد خبر 5380838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha