۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

انهدام ۲ باند مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/کشف یک تن مواد افیونی

انهدام ۲ باند مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/کشف یک تن مواد افیونی

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مواد مخدر و کشف بیش از یک تن مواد افیونی طی درگیری مسلحانه پلیس استان با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: شب گذشته با پشتیبانی و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی عملیات سنگین و مسلحانه با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه «ایرانشهر- سرباز» یک باند قاچاق مواد افیونی منهدم شد.

وی افزود: در جریان این عملیات چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شده، سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف شد و مقدار ۸۲۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۳۳ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش به همراه دو قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در عملیاتی دیگر با اقدام به موقع و ضربتی جان برکفان پلیس استان در شهرستانی شمالی زابل و هیرمند سه تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو مقدار ۲۲۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: در مجموع طی این عملیات‌ها ۲ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک تن و ۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

کد خبر 5382868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha