۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱

امام جمعه کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی امروز از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است

رژیم صهیونیستی امروز از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران، گفت: رژیم صهیونیستی امروز از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته اقدام به تهدید جمهوری اسلامی ایران کرد که باید در جواب آنها گفت رژیم اشغالگر قدس توانایی مقابله با بسیجیان لبنان را ندارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در جواب تهدیدات سران رژیم صهیونیستی فرمودند اگر اسرائیل دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی، تصریح کرد: حضرت مسیح پیامبر صلح و دوستی بوده و از سران می‌خواهیم به دستورات آن پیامبر گوش داده و از جنگ و خونریزی دوری کنند.

علما با اشاره به نزدیک بودن یوم الله ۹ دی، بیان کرد: یوم الله ۹ دی سالروز تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است.

وی خاطر نشان کرد: همه ما به ویژه اصحاب رسانه و قلم وظیفه دارند وقایع یوم الله ۹ دی را به درستی برای مردم تبیین کنیم و این واقعه را که منجر به شکست نقشه دشمنان انقلاب اسلامی شد را برای آیندگان حفظ کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ولادت حضرت زینب (س)، اضافه کرد: جوانان کشور باید بر اساس خرد و عقلانیت حرکت کرده و در زمان مناسب عمل کنند.

کد خبر 5382996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha