۴ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در صحنه

دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در صحنه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: به دنبال اعلام شکایت تعدادی از روستاییان شهرستان صحنه از شخصی به اتهام کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: افراد شاکی به مأموران گفتند فردی پس از جلب اعتماد آنها و بهانه اینکه می‌تواند با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار برای احشام آنها نهاده‌های دامی در فصل زمستان تهیه کند، پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنها متواری و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی صحنه با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه فرد کلاهبردار را در یکی از نقاط حاشیه‌ای این شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

جاویدان با بیان اینکه کلاهبردار دستگیر شده فردی سابقه دار بوده و قبلاً هم با تهیه اسناد جعلی در زمینه معاملات ملکی فعالیت داشته است، افزود: وی در بازجویی‌ها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از روستاییان شهرستان صحنه اعتراف و عنوان کرد قصد خروج از کشور را داشته که در نهایت با تیزهوشی و حضور به موقع پلیس موفق به این کار نشد.

وی در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس برخورد با جرایم اقتصادی و کلاهبردارانی است که برای مقاصد شخصی خود از اعتماد دیگران سو استفاده می‌کنند.

کد خبر 5383454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      0 0
      درود