۳ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی با شروع کولاک در روانسر

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی با شروع کولاک در روانسر

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی روانسر با شروع کولاک در این شهرستان برای امدادرسانی احتمالی به گرفتاران کولاک در محورهای مواصلاتی خبر داد.

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال بارش شدید برف و کولاک در روانسر، هم اکنون تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر روانسر در محورهای مواصلاتی روانسر به کامیاران و روانسر به پاوه در حالت آماده باش کامل قرار دارند و به محض دریافت گزارش به امدادرسانی گرفتار شدگان در برف و کولاک خواهند شتافت.

وی ادامه داد: به مسافرین در فصل زمستان توصیه می‌کنیم که در ابتدا حتماً به توصیه‌های هواشناسی توجه کافی داشته و تجهیزات ایمنی، مختصر مواد غذایی و وسایل گرمایشی مانند پتو در ماشین همراه داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: مسافرین در صورتی که در طول مسیر دچار حادثه شدند، با شماره تلفن ۱۱۲ تماس گرفته و جمعیت هلال احمر را مطلع کنند تا نزدیک‌ترین پایگاهی که در محور حادثه است به کمک آن‌ها بیاید.

وی افزود: به کوهنوردان توصیه می‌شود در این فصل با توجه به برودت هوا و یخبندان مسیر از صعود در کوهستان‌های مرتفع و کوهنوردی خودداری کرده و در صورت ضرورت جهت کوهنوردی، حتماً از وضعیت جوی باخبر و نسبت به مسیر آگاهی کافی پیدا کنند.

کد خبر 5383251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha