۵ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰

امام جمعه کرمانشاه:

سپاه پاسداران همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداشته است

سپاه پاسداران همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداشته است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور، گفت: سپاه پاسداران همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از سازندگان ۲۹۲ واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه که به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ انقلاب و خادم ملت بی بدیل است.

وی افزود: پویش کمک مومنانه را سپاه پاسداران متعهدانه انجام داد و انصافاً در این مدت همانگونه که امام خمینی (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و دیدیم این نهاد انقلابی در راستای کمک به کشور و مردم برای برون رفت از تأثیرات مخرب کرونا خدمتگزاری واقعی کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هر کار مشکلی که در کشور بوده سپاه قدرتمندانه درصدد رفع آن بوده است و لباس خدمتگزاری را برای باز کردن پنجره‌های امید پوشیده است.

علما تأکید کرد: این مهم است که خداوند متعال به آبادانی بندگان در زمین نگاه می‌کند زیرا خدمت به مردم متضمن سلامت جامعه و انسجام مردم و خدمتگزاری برون رفت از مشکلات است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه در خدمت به مردم پیش قدم است زیرا همانگونه که مقام معظم رهبری روایت کردند بزرگ قوم خادم قوم است و امیدوارم که همه خدمتگزار مردم باشیم و اگر دشنام هم شنیدیم خادم باقی بمانیم.

کد خبر 5384772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha