۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶

پنجشنبه نهم دیماه؛

آیین رونمایی کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» برگزار می‌شود

آیین رونمایی کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» برگزار می‌شود

آیین رونمایی کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» پنجشنبه نهم دیماه در کتابفروشی فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن امضای کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» نوشته استتن للو یوتیوبر، از سرشناس‌ترین و مشهورترین چهره‌های مشاوره و بازاریابی در فرانسه در کتابفروشی فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور و سخنرانی ماکان مهرپویا کارگردان و راهبر خلاقیت در صنعت تبلیغات، حسین وحدانی استراتژیست بازاریابی محتوا و رضا مهدوی استراتژیست برند و مترجم کتاب محیا احمدی پور برگزار می‌شود.

کتاب «امپراتوری تو در یک کوله‌پشتی» از سوی انتشارات شمعدونی منتشر شده و در حوزه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی نوشته شده است. این کتاب می تواند برای بسیاری از کسانی که به ایجاد کسب کار در محیط شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستند، مفید باشد. این کتاب نوشته استتن للو یوتیوبر فرانسوی است. او اکنون یکی از سرشناس‌ترین و مشهورترین چهره‌های مشاوره و بازاریابی در فرانسه است.

«استن للو» نتیجه تجربیات و آموزه‌های خود را در این کتاب مطرح کرده است. چنانکه آموزه‌های او پیش از این در یوتیوب بسیار پرطرفدار شد و او تصمیم گرفت که این تجربیات را در قالب یک کتاب گردآوری کند. او چنانکه خودش توضیح می‌دهد، درس و تحصیلات را نیمه‌کاره رها کرد، لب تابش را کوله‌پشتی‌اش قرار داد و راهی ویتنام شد. آن‌جا اتاقی در هوشی‌مین ویتنام اجاره کرد و امپراتوری‌اش را از همان‌جا بنا نهاد. استتن للو در این کتاب می‌نویسد: «در این کتاب به شما می‌آموزم که چگونه کسب‌وکار آنلاین خودتان را راه بیندازید، حتی اگر هیچ ایده‌، سرمایه کافی و مهارت تکنیکی لازم را ندارید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه ایده‌های بی‌شمار خود را مدیریت کنید و بدون سرمایه زیاد، کسب‌وکارتان را راه بیندازید و بی‌آن‌که کدنویسی بلد باشید، بتوانید امپراتوری خود را روی وب ارتقا بدهید. در ادامه، برایتان شرح خواهم داد که چگونه از دانش‌آموزی گمنام به مربی‌ای حرفه‌ای در جذب دیگران و سپس به معروف‌ترین مربی بازاریابی فرانسه تبدیل شدم.

در ادامه، تکنیک‌های بازاریابی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهم تا بتوانید وب‌سایتی را که به زحمت به فعالیتش ادامه می‌دهد، تبدیل به موتوری قدرتمند کنید که پنج نفر به صورت تمام وقت برای آن کار می‌کنند. و البته از داستان زندگی من هم فراتر می‌رویم؛ خواهید دید که چگونه همین شیوه‌ها در واقعیت نیز برای ده‌ها نفر از کارآفرینان وب تأثیرگذار بوده است (از تأسیس برند تجاری لوکس در استرالیا گرفته تا داستان مخفی اینستاگرام، دوره‌های آنلاین آموزش شنا یا به اوج رسیدن با کمک ویدیوهای یوتیوب). متوجه می‌شوید که چگونه کارآفرینان فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رسانند. مهم‌تر از همه، با شیوه اجرای این تکنیک آشنا می‌شوید؛ یعنی پیدا کردن ایده‌ای (مناسب خودتان)، راه‌اندازی اولین محصول و کسب اولین درآمد… و هر آنچه برای شروع کسب‌وکارتان در اینترنت و داشتن وقت آزاد بیشتر نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.»

این برنامه رونمایی و جشن امضا پنجشنبه نهم دیماه ساعت ۱۵:۳۰ در کتابفروشی فرهنگان فرشته واقع در خیابان فرشته، خیابان فیاضی، بعد از چناران، پلاک ۵۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 5385264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha