۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

فرماندار میامی:

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در میامی مطالبه جدی مردم است

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در میامی مطالبه جدی مردم است

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه استقرار اداره تعزیرات حکومتی مطالبه جدی این شهرستان است، گفت: با استقرار اداره تعزیرات حکومتی اهرم‌های نظارتی تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری صبح سه شنبه در دیدار با رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزبانی دفتر خود در فرمانداری با بیان اینکه استقرار اداره تعزیرات حکومتی مطالبه جدی مردم میامی است، ابراز کرد: مردم خواهان ارتقای نظارت بر بازار و عرضه هستند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های فراوانی برای استقرار کامل ادارات در سطح شهرستان انجام شده است که با استقرار اداره تعزیرات حکومتی اهرم‌های نظارتی تقویت می‌شود، افزود: امید است با تحقق این امر شاهد تحولات چشم‌گیری در راستای پیشگیری از وقوع تخلف در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقطع زمانی دارد، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد.

ملایری بیان کرد: تعامل و همکاری تعزیرات حکومتی بافرمانداری، دادگستری، اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی در راستای خدمت رسانی بهتر و دقیق‌تر و اقدامات پیشگیرانه مورد انتظار است.

کد خبر 5386043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha