۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

موج بارشی جدید در راه اصفهان

موج بارشی جدید در راه اصفهان

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه‌ ناپایدار بارشی به استان از فردا چهارشنبه خبر داد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود سامانه ناپایدار از فردا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید موقت و بارش پراکنده برف و باران در جنوب و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اوایل هفته آینده بر روی استان فعال خواهد بود، افزود: بارش‌های متناوب در سطح استان به‌ویژه در جنوب و تا حدی غرب ادامه می‌یابد و روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان تقویت خواهد شد و بارندگی را د سراسر استان انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اضافه کرد: مه‌آلودگی، کاهش دید و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در زمان شدت بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد به‌ویژه در محورهای مواصلاتی جنوب استان نیز پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه سکون جوی تا شامگاه امروز در استان ادامه دارد، گفت: انباشت آلاینده‌های جوی را همچنان در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تاسه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کد خبر 5386427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha