۷ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۵۶

امنیت در روستای مکسر اهواز برقرار است

امنیت در روستای مکسر اهواز برقرار است

اهواز- روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص درگیری دو طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص درگیری دو طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز اطلاعیه‌ای را صادر کرد؛ در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت اختلافات ملکی با هم درگیر شدند، که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن سه نفر شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: «پرونده این درگیری و برخورد با عاملان از طریق مبادی قانونی در حال پیگیری و رسیدگی است و با عاملان و مجرمان این درگیری برخورد قانونی می شود».

در این اطلاعیه نیز بیان شده است: «امنیت در روستای مکسر و مسیر ارتباطی در این بخش برقرار بوده، وضعیت عادی است و شایعات منتشر شده در خصوص این درگیری کذب هستند».

در این اطلاعیه نیز بار دیگر تاکید شده است: «شایعات منتشر شده در خصوص درگیری مردم با مأموران صحت ندارد و کذب بوده و با افرادی که به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی در این خصوص اقدام کنند، برخورد قانونی می شود».

کد خبر 5386617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha