۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

استاندار ایلام:

مردم ایران در نهم دی بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند

مردم ایران در نهم دی بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند

ایلام-استاندار ایلام گفت: مردم ایران در حماسه نهم دی بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: مردم استان ایلام، امروز برای اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی در صفوف به هم پیوسته با عزمی الهی و دینی، در مصلی شهر ایلام به‌عنوان نماد مردم ایلام و شهر ایلام در برائت از فتنه گران شرکت کردند.

وی تصریح کرد: به واسطه این حضور معنوی و پرشور، از خداوند متعال استمداد می طلببم که توفیقات مقام معظم رهبری را روز به روز بیافزاید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یک تکیه گاه، هر وقت و در هر حال که احساس نیاز به این تکیه ماه می‌کنیم، یک امید و نشاطی به واسطه نایب خلف امام راحل، در سپهر جغرافیای ایران اسلامی در تک‌تک افراد جامعه احساس و لمس می‌کنیم و توطئه‌های دشمنان به یاس و تا امیدی تبدیل می‌شود.

بهرام‌نیا با تقدیر از ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان ایلام در خلق حماسه نهم دی ماه، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند.

وی تأکید کرد: چراغ راه تشخیص در فتنه بصیرت است و مردم ایلام در ۸ دی ماه بلوغ سیاسی و بصیرت را به منصه ظهور گذاشتند و در راستای حق و حقیقت و دفاع از حریم ولایت و ولایت فقیه در مقابل دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی با انبوه جمعیت و شکوه هر چه تمام تر از نظام و ولایت دفاع کردند.

کد خبر 5387813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha