۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

مدیرکل دفتر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

شکل دهی لشکر مبلغین در فضای مجازی/روایتگر سیره زهرایی باشیم

شکل دهی لشکر مبلغین در فضای مجازی/روایتگر سیره زهرایی باشیم

ساری- مدیرکل دفتر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: باید لشکر مبلغین فضای مجازی را شکل دهی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه سعیدی نژاد ظهر پنجشنبه در نشست نهضت پیشرفت بانوان، طرح ۱۴۴۰ و رفیقانه در بابل با اظهار اینکه بیش از گذشته باید روضه سیره معطل مانده حضرت زهرا (س) بخوانیم، گفت: باید فاطمه زهرا مقدس را به الگو تبدیل کنیم.

وی جریان تقدیس را بزرگترین ظلم در دوران تاریخ و آن را نوعی تحریف بیان کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در ذهن جامعه بانوی عزلت نشین است اما بخش‌هایی در زندگی حضرت وجود دارد که دشمن نتوانست تاب بیاورد و شهادت حضرت و پنهان بودن قبر و گریه‌های شبانه وی، بزرگترین رسوایی برای دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) یک رهبر اجتماعی بود و حرکتی در جامعه شکل داد که به ضرر خیلی از افراد بوده است و دوران کودکی و نوجوان حضرت، دوران پرتنش بوده که وی را برای اتفاقات بزرگ تربیت کرده است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا دارای جریان وبنگاه اقتصادی با نام فدک بوده است، گفت: حضرت چهار سال مدیریت فدک را عهده دار بوده است.

وی از حضرت فاطمه زهرا به عنوان یک رهبر تمام عیار اجتماعی ذکر کرد و گفت: متأسفانه جریان‌های علمایی و مؤمنین با روایت ناقص، ظلمی به حضرت زهرا (س) داشتند و این جنگ روایت‌ها از زمان رحلت پیامبر (ص) شده است.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم نقش بانوان را در جامعه زنده کنیم باید روایت درستی از حضرت فاطمه زهرا (س) را در جامعه عرضه کنیم و برای شکل گیری پیشرفت اسلامی - ایرانی راهی نداریم جز آن زنان به جایگاه رهبری اجتماعی دست یابند.

سعیدی نژاد با بیان اینکه قشر مذهبی دارای رسالت و مسئولیت است، گفت: نهضت پیشرفت در پی آن است که عموم بانوان را در فضای خانواده، محله و پیرامونی فعال کند تا تبیین گر محیط پیرامونی باشند.

وی از فضای مجازی به عنوان ظرفیت بی بدیل برای کنشگری اجتماعی بانوان یاد کرد و گفت: لشکر مبلغین فضای مجازی را شکل دهیم و حرف آورد ما باید در این راستا جهت گیری شود.

سعیدی نژاد تصریح کرد: تاکنون حرف آورد تلاشی بود تا دست مخاطب عام را به خود وصل کنیم و تاکنون عرصه تبلیغ به دنبال مخاطب بود و از این پس باید دنبال کنشگری باشیم و ایجاد هویت بخشی در مخاطب امری مهم و ضروری است.

کد خبر 5388024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha