۹ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶

استاندار ایلام خبر داد؛

استفاده از ظرفیت های تمامی شهرستان ها برای توسعه استان ایلام

استفاده از ظرفیت های تمامی شهرستان ها برای توسعه استان ایلام

ایلام-استاندار ایلام گفت: از ظرفیت های تمامی شهرستان ها برای توسعه استان استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در دیدار با مردم ملکشاهی اظهار داشت: شهرستان ملکشاهی دیار مردمانی با عزت، ولایتمدار و نخبه پرور است که همواره در اتفاقات تاریخی قبل و بعد از انقلاب همواره با تعصب و غیرت مدافع ارزشهای اسلامی بودند.

وی افزود: در طول چهار دهه عمر انقلاب این مردم همواره در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، حضور پرشور در انتخابات، مقابله با تهدیدهای دشمنان و.. پشتیبان نظام و ولایت بوده و در آخرین حماسه خود با اکثریت آرا در استان و انتخاب دولت انقلابی نقش موثری داشتند که خودن گویای تعهد، بصیرت و دلدادگی این مردم به نظام و ولایت است.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز ۹ دی روز بصیرت ملتی است که یکبار دیگر با اتحاد و همدلی بر دشمنان تاختند و با حمایت از ولایت، و تشخیص حق از باطل فتنه‌ها را خنثی کردند، ابراز داشت: در فتنه حق و باطل در هم تنیده می‌شود که تشخیص ان بسیار سخت است و تنها ساز و کاری که می‌تواند درست و غلط را جدا کند همان بصیرت است و امروز مردم ما تجدید میثاقی را در راستای بلوغ سیاسی خود برای حمایت از ولی فقیه و مبارزه با فتنه گران ایجاد کردند.

وی با اشاره به مطالبه گری و بیان مشکلاتی که در جلسه مطرح شد، گفت: عمده صحبت‌های دوستان در حوزه‌های اشتعال، راه، بهداشت و درمان، توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری، محرومیت زدایی و واحدهای تولیدی بود که متناسب با سند آمایش پیگیری خواهیم کرد.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه مردم هرچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از نظام و انقلاب و کشور در مقاطع مختلف دفاع کردند، گفت: وظیفه داریم مطالبات و نیازمندی‌های این مردم عزیز را پیگیری و با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و استفاده از توان جوانان و نخبگان و اندوخته‌های علمی آنان، مشکلات مردم حل و شهرستان‌ها را به توسعه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در مدتی که به عنوان خدمتگزار مردم انجام وظیفه می‌کنیم تلاش کردیم با کار جهادی، ظرفیت‌های استان را شناسایی و برای رفع مشکلات و موانع برنامه ریزی لازم را تدوین کنیم، بیان کرد: در تلاشیم با تکمیل تیم مدیریتی با مشخصه‌هایی چون الگوی جهادی، پاک دستی و فساد ستیزی و بهره گیری از خرد جمعی، پیشران‌های توسعه استان را شناسایی و از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

کد خبر 5388307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha