۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲

در قالب رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفت؛

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و مددجویان آسارا

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و مددجویان آسارا

البرز - ۱۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با هم‌افزایی کمیته امداد در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان و نیازمندان آسارا توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بشیر شفیعی رئیس کمیته امداد بخش آسارا با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مرکز نیکوکاری امیرالمومنین سپاه بخش آسارا باهم افزایی کمیته امداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان و نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی به یاد سردار سلیمانی در این بخش گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با اهدا ۱۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات به ارزش ۸۴۰ میلیون تومان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد بخش آسارا به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: جهت مشارکت مردم خداجو، خیّر و همدل در رزمایش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش آسارا، مراکز نیکوکاری در سطح بخش آسارا و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد خواهد بود.

کد خبر 5390911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha