۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

حوزه و دانشگاه برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی جدی داشته باشند

حوزه و دانشگاه برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی جدی داشته باشند

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حوزه و دانشگاه باید برای برنامه های حوزه و دانشگاه برای گرامیداشت دهه فجر برنامه ریزی جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان کاشان با اشاره به فرارسیدن فاطمیه و همزمانی آن با سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک راه برای ادامه راه آنهاست.

وی با بیان اینکه کاشان مهد گل و گلاب است، ابراز داشت: اینکه خانه خدا توسط محصول تولید شده در کاشان غبارروبی می‌شود یک افتخار برای این منطقه است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه هر ساله مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز توسط گلاب ناب کاشان غبارروبی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مطلوب مراسم‌های دهه فجر در سال گذشته لازم است مراسم‌های امسال با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی ضمن اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان در برگزاری مراسم‌های مربوط به دهه فجر گفت: پیشنهاد می‌شود گروه‌های سرود و همخوانی شکل بگیرد و با استفاده از سرودهای انقلابی و حماسی در جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه تلاش شود.

آیت الله سلیمانی ایجاد نشاط اجتماعی را یک ضرورت برای بهره‌مندی مردم برای استفاده از ویژه برنامه‌های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که در آموزه‌های اسلامی تاکید شده است که در ایام سرور ائمه باید شاد بود در ایام جشن‌های ملی نیز متولیان با استفاده از مشارکت مردم در راستای خرسند کردن مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه لازم است حوزه و دانشگاه حضوری فعال در راستای هر چه باشکوه‌تر شدن مراسم‌های دهه فجر داشته باشند، گفت: حضور اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان در ویژه برنامه‌های دهه فجر می‌تواند ایام ماندگاری را برای آنها به همراه داشته باشد.

کد خبر 5391330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha