۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴

مدیرکل حفظ آثار مازندران:

جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است

 جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است

کلاردشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به نقش حاج قاسم در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه دوشنبه در دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یادواره ۱۲۳ شهید کلاردشت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام امروز در مسجد جامع حسنکیف برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدا در مکتب زهرا (س) درس ایثار و ولایتمداری را آموختند و خیل عظیمی از این عاشقان مدال گمنامی را به گردن آویختند.

وی با اشاره به حضور پیکرهای مطهر ۶ تن از شهدای گمنام در استان افزود: شهدا در ایام شهادت مادرشان بازگشتند تا به ما یادآوری کنند که هر چه داریم به برکت عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است و برای رسیدن به سعادت و کمال باید محور زندگی‌مان را بر محور حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

سردار ملکی با گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» بیان داشت: آنچه که شهید سلیمانی را به این مقام و درجه رساند عشق خالصانه‌اش به اهل بیت (ع) بود؛ جسم و روح حاج قاسم با بی بی فاطمه زهرا (س) پیوند عمیقی داشت و سرانجام به شهادت ختم شد.

این مسئول با بیان اینکه باید راه و مسیر این مرد بزرگ را ادامه دهیم و سیره ایمانی و معنوی و دینی این شهید بزرگوار را در زندگی‌مان پیاده کنیم و درس عبرت بگیریم، تصریح کرد: حاج قاسم «مرد میدان» بود و آنقدر به دنبال شهادت دوید تا به هدف خود دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت شجاعانه و عزتمندانه حماسه آفرید و داعش را به زباله دان تاریخ انداخت، بیان کرد: امروز جبهه مقاومت نه تنها در سوریه و عراق، بلکه در اکثر بلاد اسلامی شکل گرفت و حاج قاسم نقش بسیار مهمی در تقویت جبهه تقویت داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزاری یادواره‌های شهدا را راهی برای ارج نهادن به آرمان‌های شهدا و تجدید بیعت با این مردان آسمانی دانست و گفت: استان مازندران پایتخت یادواره‌های کشور است و این برگ زرین در دفتر حماسه و ایثار و مقاومت استان به ثبت رسیده است.

کد خبر 5391545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha