۱۳ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

استاندار ایلام:

فرمانداران پاسخگوی خواسته های مردم باشند

فرمانداران پاسخگوی خواسته های مردم باشند

ایلام- استاندار ایلام گفت: فرمانداران با نظارت بر بازار و پیگیری امورات، پاسخگویی به خواسته های مردمی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایلام با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان‌های برگزیده می‌شود.

وی افزود: باید تلاش کرد این فرصت خدمتگزاری منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، مهار تورم، رفع بیکاری و حل مشکلات معیشتی مردم و در یک کلام توسعه شهرستان‌ها در همه حوزه‌ها شود.

استاندار ایلام با تاکید بر پاسخگویی مسئولان و پیگیری امور مردم از فرماندار جدید شهرستان خواست با نصب العین قرار دادن خدمتگزاری بی منت همواره، نظارت بر بازار در اولویت خود قرار دهد.

بهرام نیا تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان ایلام باید نظارت مداوم و مستمر بر بازار و تنظیم بازار، پاسخگویی دقیق به خواسته‌های مردمی را در دستور کار قرار دهد.

استاندار ایلام بیان داشت: فردی که دارای تجربه و هم علم و ایمان باشد به مرحله جهاد سازندگی می‌رسد و سرپرست فرماندار جدید ایلام که از خانواده معظم شهدا بوده همچنین تجربه بالایی دارند.

بهرام نیا اضافه کرد: باید با تفکر جهادی ضمن استفاده از نیروهای جهادی و متدین و به صورت شبانه روزی تلاش کنیم بخشی از مشکلات و مسائل مردم را برطرف کنیم.

در پایان این آیین استاندار ایلام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های جوهر نادری فرماندار سابق، عبدالصاحب نادری را به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام معرفی کرد.

کد خبر 5391622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha