۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

مدیرکل راهداری اردبیل:

بازگشایی راه ارتباطی ۳۲۵ روستای اردبیل/عملیات راهداری ادامه دارد

بازگشایی راه ارتباطی ۳۲۵ روستای اردبیل/عملیات راهداری ادامه دارد

اردبیل - مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ۳۲۵ روستای استان با تلاش اکیپهای راهداری در شبانه روز گذشته بازگشایی شد که عملیات ها برای جلوگیری از انسداد محورها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف و مسدود شدن راه بسیاری از روستاهای استان اردبیل اقدامات و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی برای بازگشایی این راه‌های ارتباطی با به کارگیری ۸۰ اکیپ راهداری آغاز شد که نهایتاً صبح امروز با تداوم عملیات‌ها راه ارتباطی ۳۲۵ روستای اردبیل بازگشایی شد.

وی با اشاره به ادامه عملیات راهداران تا بازگشایی کامل محورها و جاده‌های استان گفت: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌های اصلی و فرعی استان در حال پیگیری و انجام است و هم اکنون همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت راهدارخانه‌های استان اضافه کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه استان با ۴۳۰ نیروی انسانی در طرح زمستانی راهداری استان فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

وثوقی با اشاره به وجود کولاک مقطعی در گردنه‌های استان یادآور شد: از کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان دارند تقاضا داریم حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

کد خبر 5392080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha