۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

فرزند آیت الله مصباح یزدی:

وظیفه روحانیون تبیین اصل دین و انقلاب برای مردم است

وظیفه روحانیون تبیین اصل دین و انقلاب برای مردم است

شهرکرد- فرزند آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه وظیفه روحانیون تبیین اصل دین و انقلاب برای مردم است، گفت: این مهم باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه حجت‌الاسلام مجتبی مصباح یزدی در دیدار با حوزویان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سابقه تشکیل طرح ولایت به سال ۷۵ باز می‌گردد، اظهار کرد: با توجه به وجود مسائل و شبهات در بین جوانان و بسیجیان در سال‌های ابتدایی انقلاب با مراجعه به رهبر انقلاب ایشان مراجعه به ایت‌الله مصباح یزدی را توصیه کردند که در پیشنهادات ایشان طرح ولایت به صورت آزمایشی مطرح شد.

وی افزود: سال اول طرح در سه موضوع برای حدود ۳۰۰ دانشجوی بسیجی برگزار شد.

فرزند آیت الله مصباح یزدی گفت: با استقبال طلاب از طرح ولایت این برنامه برای دبیران دینی برگزار شد تا سوالات، شبهات و ابهامات مسائل دینی اقشار مختلف برطرف شود.

حجت‌الاسلام مصباح یزدی با بیان اینکه نباید جو نا امیدی در مسائل دینی ورود کند، افزود: ناامیدی در دین، اساس دین را متزلزل می‌کند و اعتماد به روحانیت و نظام از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه وظیفه روحانیون تبیین اصل دین و انقلاب برای جامعه است، عنوان کرد: طرح ولایت در طول ۴۰ روز می‌تواند جهت رفع شبهات مؤثر باشد.

کد خبر 5393056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha