۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

مدیرکل حفظ آثار مازندران:

بندر امیرآباد میزبان ۲ شهید گمنام می شود

بندر امیرآباد میزبان ۲ شهید گمنام می شود

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بندر امیرآباد میزبان دو شهید گمنام می شود، گفت: پیکرهای مطهر این شهدا در روز وفات حضرت ام البنین (س) تشییع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالله ملکی با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در برگزاری برنامه تشییع تغییراتی ایجاد شد و قرار است به طور همزمان پیکرهای مطهر ۵ شهید در ساری و یک شهید در بهشهر برگزار شود.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در بهشهر، در منطقه عشرستاق خاکسپاری خواهد شد.

سردار ملکی افزود: همچنین پیکرهای مطهر پنج شهید دیگر، جهت خاکسپاری به نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر باقر (ع) ساری منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیان اینکه پیکر یکی از شهدا که قرار بود در بندر امیرآباد بهشهر خاکسپاری شود، پس از تشییع استانی به معراج شهدای اداره‌کل حفظ آثار مازندران منتقل خواهد شد.

سردار ملکی ادامه داد: با درخواست و پیگیری‌های مسئولین وزارت راه و شهرسازی و موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک شهید به جمع شهدای بندرامیرآباد اضافه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام جمعه بیست و چهارم دی وارد استان و تحویل سپاه و دفتر حفظ آثار بهشهر می‌شود.

وی از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید گمنام در روز یکشنبه بیست و ششم دی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد خبر داد و بیان داشت: این مراسم با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5393107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha