۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

راه حاج قاسم مسیر نجات بشریت از ذلت و استکبار آمریکایی است

راه حاج قاسم مسیر نجات بشریت از ذلت و استکبار آمریکایی است

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه حاج قاسم بشریت را از ذلت آمریکایی‌ها نجات می‌دهد، بیان کرد: با حرکت در این راه باید شر طاغوت و استکبار را از ریشه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تشییع چهار شهید گمنام در شهرکرد با بیان اینکه امروز این همه جمعیت به عشق ولایت آمدند، اظهار کرد: حضرت زهرای مرضیه در راه ولایت مظلومانه جان داد تا ما در مسیر ولایت بمانیم.

وی با بیان اینکه هزاران نفر در راه اسلام از جان خود گذشتند، عنوان کرد: همه برای حفاظت از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه به هتک حرمت و آتش زدن تندیس سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن هنوز این مردم را نشناخته است و خیال کرد با آتش زدن در خانه حضرت زهرا (س) و ۲۵ سال خانه‌نشین کردن حضرت علی (ع) می‌تواند این راه را کم رهرو کند.

حجت الاسلام نکونام افزود: دشمن خیال کرد فتنه و کینه راه را مسدود می‌کند و با ترور شخصیت حاج قاسم که قهرمان ملت، امت و بشریت است نور را خاموش می‌کند که هرگز چنین نیست.

وی گفت: دشمن خیال کرد با آتش زدن تندیس سردار سلیمانی می‌تواند سنگ جلوی پای مردم بیاندازد و مردم را از مسیر منحرف کند ولی امروز مردم آمدند تا بگویند ما همه حاج قاسم هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما این راه حاج قاسم را با نورانیت و جدیت ادامه می‌دهیم، اظهار کرد: این راه باید تمدن بشری بر پا کند و بشریت را به طراوات برساند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه راه حاج قاسم بشریت را از ذلت و حقارت آمریکایی‌ها نجات می‌دهد، مطرح کرد: با حرکت در این راه باید شر طاغوت و استکبار را از ریشه کرد.

وی به تغییر مسیر تشییع شهدا اشاره کرد و ادامه داد: امروز مردم با تغییر مسیر خود به مسیری طولانی آمدند تا اعلام کنند ما همه حاج قاسم هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه حاج قاسم به فضل الهی ادامه پیدا می‌کند، عنوان کرد: جوانان از شهدا درس گرفته‌اند و در راه این شهدا قدم برخواهند داشت.

کد خبر 5393732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha