۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

معاون استاندار فارس:

ماشین آلات راهسازی روانه لامرد و مهر می شوند

ماشین آلات راهسازی روانه لامرد و مهر می شوند

لامرد- معاون استاندار فارس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، ماشین آلات راهسازی را برای امور پیش رو با توجه به سیل اخیر در لامرد و مهر به کار خواهیم گرفت.

اسماعیل محبی پور در حاشیه نشست ستاد بحران شهرستانهای سیل زده استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهاد داشت: تا ساعت ۱۳:۳۰ بامداد جمعه با وزیر کشور جلسه ستاد بحران داشتیم و اولین دستاورد این سفر این بود که سفر دو ساعته، به سفر یک روزه انجام شد و از تمامی مناطق آسیب دیده شهرستان های لارستان، مهر و لامرد بازدید هوایی خواهند داشت.

وی گفت: در زمینه بازسازی ها در بخش اضطراری با توجه به بارش های شدید در هفته آینده تصمیمات خوبی گرفته شد و ماشین آلات راهسازی شهرستان ها و استان های همجوار در صورت نیاز به استان و این مناطق ارسال می شود.

محبی پور ادامه داد: وزیر کشور مبالغی را به عنوان تنخواه در اختیار استانداری برای هزینه های جاری اختصاص خواهند داد.

وی بیان کرد: در بخش‌های بلندمدت هم بازسازی اماکن مسکونی، معابر و.. با سازمان های مختلف برنامه ریزی شد و پیگیری می کنیم که به خوبی به نتیجه برسد.

معاون استاندار فارس افزود: مردم تنها نمی مانند، پشتیبانی ملی ستاد بحران کشور پشت این قضیه است و با همکاری خود مردم، گروه های جهادی، هفته آرام و امنی را برای همشهریان فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 5394244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha