سخنگوی ستاد امر به معروف مطرح کرد؛

اهدای مجوز تشکل‌های مردمی به خبرنگار اهوازی

اهدای مجوز تشکل‌های مردمی به خبرنگار اهوازی

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از اهدای مجوز تشکل‌های مردمی به خبرنگار اهوازی در راستای قانون حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی مراسمی از زحمات عاطفه اسماعیل منش خبرنگار اهوازی خبرگزاری فارس توسط معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام سید علی خان محمدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: بر اساس ماده ۸ قانون اساسی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از وظایف نظام و علی الخصوص این ستاد می‌باشد.

وی گفت: مدتی است که ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور بر اساس قانون پیگیر پرونده‌های آمران به معروف می‌باشد و در جهت حمایت از این عزیزان تمام تلاش خود را می‌کند.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای طرح گشت ارشاد مسئولین از هر شخصی که فساد مسئولین را افشا کند تا حصول نتیجه و برکناری آن مدیر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام خان محمدی افزود: در همین راستا در این جلسه از زحمات خبرنگار فساد ستیز و ناهی از منکر فارس خانم اسماعیل منش تقدیر به عمل آمده و مجوز راه اندازی مرکز مطالبه‌گری و احیاگری امر به معروف اهدا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خانم اسماعیل منش از فعالان اجتماعی مؤثر خوزستانی است که پیگیری مطالبات مردمی و پرونده‌های فساد اداری و اقتصادی توسط او در سطح کشور مورد استقبال واقع شد.

کد خبر 5394771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha