۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶

بهترین دوره‌های زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دوره‌های زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

زبان انگلیسی چندین دوره دارد و هر دوره زبان انگلیسی، سطح بالاتری از دوره قبلی دارد؛ در این مقاله با آیتم‌های زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یادگیری زبان‌های مختلف از قدیم تاکنون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. شرکت در بهترین دوره زبان انگلیسی امروزه از دغدغه‌های اصلی عموم مردم است. در بین زبان‌های مختلف، زبان انگلیسی اولویت دارد و افراد بسیاری علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستند. تا جایی که امروزه پدر و مادرها به جای مهدکودک، فرزند خود را به کلاس زبان انگلیسی می‌فرستند. زبان انگلیسی چندین دوره دارد. هر دوره زبان انگلیسی، سطح بالاتری از دوره قبلی دارد. در این مقاله با آیتم‌های زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

دوره‌های زبان انگلیسی آنلاین

از سال ۲۰۱۰ اینترنت رشد کرد و بسیار با کیفیت در اختیار افراد قرار گرفت. در این سال علاوه بر کلاس‌های حضوری، کلاس‌های آنلاین نیز برگزار شد و تحولی شگرف در دنیا ایجاد شد. حتی دوره‌های آموزش آنلاین زبان نیز در کنار مدارس شکل گرفت تا افراد بتوانند به‌صورت تخصصی‌تر زبان انگلیسی را فرا بگیرند. امروزه که بیرون رفتن از خانه بسیار خطرناک بوده و از سمتی بسیاری از افراد وقت کافی ندارند، شرکت در دوره زبان انگلیسی آنلاین بسیار مفید است.

معرفی چند دوره مبتدی زبان انگلیسی

از سال ۲۰۱۵ آموزش‌های مجازی بسیار بیشتر شدند. به‌حدی که امروزه پلتفرم‌های آموزش آنلاین بیشتر از کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی هستند. این پلتفرم‌ها، وب سایت‌ها و آموزشگاه‌های زبان آنلاین، دوره‌های متعددی برگزار می‌کنند. تعداد دوره‌ها متناسب با سطح زبان شما بسیار زیاد است. اولین ملاک برای شرکت در دوره، علاقه شماست.

توجه داشته باشید که آموزش در سه دوره (مبتدی، متوسط و پیشرفته) انجام می‌شود. بنابراین همه افراد می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند. فرض کنید قرار است در یک شرکت کار کنید، ابتدا باید مصاحبه شوید و به‌عبارتی تعیین سطح شوید. شرکت در این دوره‌ها نیز همین گونه است. ابتدا باید تعیین سطح آنلاین شوید. شاید شما در سال‌های قبل نیز زبان یاد گرفته باشید و نیاز نباشد که از الفبا شروع کنید!

رفته رفته در دوره زبان انگلیسی ِکلمه‌ها را یاد می‌گیرید و می‌توانید جملات ابتدایی را بنویسید و بخوانید. با افزایش دایره لغات، به سراغ گرامر می‌روید. آموزش گرامر یا همان قواعد از بخش‌های مهم این دوره‌ها است. هر چقدر دایره لغات شما بیشتر باشد و به کلمه‌ها و معنی آن‌ها مسلط باشید، یادگیری گرامر برایتان بسیار آسان می‌شود.

برخی دیگر از دوره زبان انگلیسی، به شکل وبیناری برگزار می‌شود. بدین صورت که همانند کلاس حضوری، سر ساعت مشخص شده، استاد سر کلاس می‌آید و همراه با دانش آموزان به صورت لایو کلاس برگزار می‌شود. در نظر سنجی‌ها، این نوع دوره‌ها طرفداران بیشتری داشته است. چون زبان‌آموز با استاد تعامل بیشتری دارد، و راحت‌تر یاد می‌گیرد.

برخی دیگر از دوره‌ها نیز تعاملی هستند اما زمان مشخصی ندارد. یعنی پس از آموزش در باکس‌های مورد نظر (کلیک کند، تایپ کند، …) یادگیری تقویت می‌شود. نوع دیگر از دوره‌ها، دیدن کلیپ‌ها و ویدیوهای آموزشیِ از قبل تهیه شده است. بدین صورت که زبان‌آموز کلیپ‌های ارسال شده را می‌بیند و تمرین‌ها را انجام داده و ارسال می‌کند.

کلاس زبان آنلاین

دوره‌های پیشرفته زبان انگلیسی

دوره‌های ترجمه کاربردی زبان انگلیسی یکی دیگر از دوره زبان انگلیسی است که فوق‌العاده دوره‌ای مفید و شیرین است. در این دوره شما با ترجمه زبان‌ها سر و کار دارید و خیلی راحت می‌توانید ترجمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دوره مکالمه نیز از دوره‌های پیشرفته زبان انگلیسی محسوب می‌شود. در مکالمه نیز دایره لغات اهمیت زیادی دارد. مکالمه در روان حرف زدن شما کمک شایانی می‌کند. اینکه شما بتوانید روان و بدون مکث صحبت کنید، اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌گیرید و به گرامر و دیگر بخش‌های دوره مسلط می‌شوید.

حال که آماده شده‌اید باید به سراغ دوره‌های تخصصی مثل آمادگی آیلتس بروید. یکی از وب‌سایت‌ها و آموزشگاه‌های حضوری و آنلاین که این دوره‌های تخصصی را بسیار عالی برگزار می‌کند، آموزشگاه زبان سفیر است. این آموزشگاه با دو هزار نفر استاد زبان خارجی و پانصد نفر پرسنل مدیریتی، کارشناسی، اداری و پشتیبانی، توانسته به یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان تبدیل شود.

از دیگر دوره‌های پیشرفته، دوره انگلیسی برای تماس‌های ویدیویی تجارتی است. در این دوره شما با یادگیری کلماتی که مربوط به تجارت است و تلفظ آن، یک تماس ویدیویی با سایر افراد در کشورهای مختلف برقرار می‌کنید. از این رو با افراد زیادی در سراسر جهان آشنا می‌شوید.

دوره سخنرانی انگلیسی هم جزو دوره‌های پیشرفته محسوب می‌شود که فرد بر روی خواندن متن سخنرانی‌ها مسلط شده و روبه‌روی صدها نفر سخنرانی می‌کند. این دوره، یک دوره عالی برای تقویت اعتمادبه‌نفس افراد است.

مکمل دوره‌های زبان انگلیسی

مکمل این دوره‌ها، کلاس‌های خصوصی آنلاین به صورت Live هستند که برای هدف‌های مشخصی برگزار می‌شوند. این دوره‌ها نیز در اپلیکیشن‌هایی مثل Skype یا WhatsApp برگزار می‌گردند.

قابل ذکر است که دوره لایوهای جدیدی بر روی پلتفرم‌های کنفرانسی برگزار می‌شود. این نوع آموزش چشمگیر بوده و در حال گسترش است. این پلتفرم‌های کنفرانسی، پلتفرم Adobe Connect یا BigBlueButton می‌باشند.

نوع دیگر از مکمل‌های گفته شده، بسته‌های آموزشی مثل گرامر انگلیسی هستند که به فروش می‌رسند. آخرین مکمل دوره‌ها نیز، پکیج‌های پشتیبانی هستند. برای مثال زبان‌آموز به دوره آنلاین رایتینگ آیلتس، نیاز دارد که چند رایتینگ بنویسد که برایش تصحیح شود. بعد از نوشتن رایتینگ باید پشتیبان آن را تصحیح کند.

کلاس ترجمه زبان انگلیسی

آیتم‌های بهترین دوره‌های زبان انگلیسی

با انواع دوره زبان انگلیسی در بخش‌های بالا آشنا شدید. در این دوره‌ها، توانایی‌های کاربردی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و افزایش دهید. می‌توانید روان و سیلیس صحبت کنید، تلفظ کنید، مطلب را درک کنید، حتی حس شنواییتان را تقویت کنید و نوشتن را تمرین کنید.

در دوره زبان انگلیسی، یکی از آیتم‌ها توسعه شغلی، مهارت‌های نوشتاری، ارتباطی و پیشرفت شغلی است. نحوه نوشتن نامه‌های رسمی و غیررسمی، گزارش‌ها و ایمیل‌ها، اصطلاحات از دیگر آیتم‌های دوره زبان انگلیسی است.

آموزش ترجمه زبان انگلیسی یک مزیت فوق‌العاده در دوره ترجمه کاربردی زبان انگلیسی است. برای مثال اگر شما به‌عنوان یک فرد ایرانی بتوانید صحبت‌های یک فرد انگلیسی را ترجمه کنید و بسیار روان تلفظ کنید، یک موفقیت بزرگ کسب کرده‌اید.

کلام آخر

اکثر زبان‌آموزان از اعتمادبه‌نفس بالا و همچنین استعداد زیاد برخوردار هستند و علاقه دارند که در انواع دوره زبان انگلیسی شرکت کنند. این افراد بهترین آموزش را می‌توانند از سایت سفیر گفتمان دنبال کنند.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان، با آموزش حضوری به‌همراه آموزش آنلاین، به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان شناخته شده است. دریافت گواهینامه‌های متعددی همچون مجوز تاسیس، پروانه تاسیس، گواهینامه صلاحیت اجرای آموزش‌های کارکنان دولت، این موسسه را به آموزش بیشتر علاقه‌مند کرده است.

شما به‌عنوان یک زبان‌آموز باید یک موسسه عالی را برای یادگیری انتخاب کنید. سایت gosafir.com با برگزاری انواع دوره زبان انگلیسی، کلاس‌های تخصصی آمادگی آزمون IELTS و آزمون‌های آزمایشی استاندارد آیلتس می‌تواند بهترین مدرس برای شما باشد. افتخارات زیادی که این موسسه دریافت کرده است، باعث شده که زبان‌آموزان به یادگیری زبان در این موسسه عالی، بیشتر علاقه‌مند شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5395592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha