۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

کناره گیری مدیر تیم‌های ملی شنا/سمیع زاده: مدیون شنا هستم

کناره گیری مدیر تیم‌های ملی شنا/سمیع زاده: مدیون شنا هستم

مدیر تیم های ملی شنا با کناره گیری از سمتش گفت: راه را برای جوانان باز گذاشتم تا عرض اندام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سمیع زاده مدیر تیم‌های ملی شنا از سمت خود کناره گیری کرد.

محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کناره گیری اش از مدیریت تیم‌های ملی شنا گفت: خودم را مدیون شنا میدانم. از زمانی که وارد این رشته ورزشی شدم به فکر توسعه و خدمت به آن بودم. هیچ گاه نگاه کسب درآمد و کسب پست نداشتم. شاید مثل هر انسانی هزاران ایراد داشته باشم اما همیشه سعی کردم دین خود را به شنا ادا کنم.

وی افزود: زندگی من در شنا متلاشی شد و زمانی که همسرم در بیماری به من نیاز داشت و باید کنار او می‌بودم به کار مربی گری مشغول بودم. زمانی که از دبیرکلی بیرون آمدم تصمیم گرفتم طرح غیرمتمرکز شنا را که منجر به توسعه و پرورش مربیان مجرب است را به سرانجام برسانم و امروز در جایی قرار داریم که بیش از ۱۳ مربی مجرب حضور دارند. در حالی که در سالهای گذشته تعداد محدودی مربی وجود داشت که بتوان سکان تیم‌های شنا را به آنها داد.

سمیع زاده تأکید کرد: از آنجایی که اعتقاد دارم باید فضای رقابت در شنا وجود داشته باشد و به جوانانی که می‌خواهند عرض اندام کنند فرصت داد از سمت خود کناره گیری کردم. این تصمیم را قرار بود پس از المپیک اعلام کنم اما به دلیل حال و هوای انتخابات فدراسیون و اینکه نمی‌خواستم گزندی وارد شود، کناره گیری ام را به پس از انتخابات موکول کردم.

مدیر اسبق تیم‌های ملی شنا در پایان گفت: محسن رضوانی هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است. به همین دلیل واژه کناره گیری را انتخاب کردم تا راه بازگشتی وجود نداشته باشد. امیدوارم توجهات به شنا بیشتر شود چرا که این رشته ورزشی مستلزم نگاه بیشتری است.

کد خبر 5400854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha