۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

رئیس پلیس راه ایلام:

محور آبدانان - دره شهر مسدود شد

محور آبدانان - دره شهر مسدود شد

ایلام-رئیس پلیس راه استان از مسدود بودن گردنه گردنه کبیر کوه در محور آبدانان - دره شهر به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به جز محور یاد شده که تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود مشکلی برای تردد در راه‌های استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: هرچند بقیه راه‌های با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و همکاران راهداری استان باز است اما می‌طلبد رانندگان با توجه به بارش‌هایی که در محورها از جمله ایلام. سرابله. ایلام. ایوان و ایوان. اسلام آباد داشتیم با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی همچنین با الزامی داشتن زنجیر چرخ در همه محورها، افزود: با توجه به اینکه هنوز هم احتمال بارش باران و برف در برخی نقاط می‌رود شهروندان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام همچنین از احتمال مه گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌ها خبر داد و گفت: داشتن سرعت مطمئنه و روشن بودن مه شکن خودروها مواردی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و سردتر شدن آن در ساعات آتی رانندگان نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5401969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha