۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

نماینده شهرستان فسا در مجلس اعلام کرد؛

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای ورزش فسا

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای ورزش فسا

فسا - نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بیش از ۱۰میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده، کمکهای مردمی و دولتی به توسعه اماکن ورزشی شهرستان فسا اختصاص یافت.

حجت الله فیروزی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای نوبندگان در گفتگو با خبرنگار مهر، از توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان فسا خبر داد و افزود: در راستای ارتقاء سلامت جسم و جان مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان در راستای پرکردن بخشی از اوقات فراغت این عزیزان از ابتدای شروع فعالیت خود به عنوان نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی هدف گذاری خوبی در شروع کار دوره نمایندگی مجلس در سطح شهرستان فسا ایجاد شد.

وی افزود: امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده و کمک‌های خیرین و منابع دولتی به توسعه اماکن ورزشی شهرستان فسا اختصاص داده شده که امیدوارم بتوانیم مشکلات این حوزه را تا حدودی برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان فسا تعداد پروژه‌های ورزشی نیمه تمام زیاد است، خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم با همین اعتبارات تا پایان سال بیش از ۵۱ پروژه ورزشی را به اتمام رسانده و در اختیار ورزشکاران قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نوبندگان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 5406011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha