۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد؛

اجرای ۵ هزار برنامه توسط سپاه فجر فارس در دهه فجر

اجرای ۵ هزار برنامه توسط سپاه فجر فارس در دهه فجر

شیراز- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سپاه فجر و سایر رده‌ها در استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی ظهر دوشنبه در آئین هم اندیشی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط سیاسی که کشور در آن قرار گرفته است بایستی برنامه‌ها به صورت گسترده و ویژه در استان در راستای گرامی داشت این ایام برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهدافی که در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است موضوع تبیین مورد تأکید تمامی رده‌های سپاه است و بالغ بر ۵ هزار برنامه در سپاه استان اجرایی خواهد شد.

او در خصوص برنامه‌های که قرار است توسط سپاه فجر اجرایی گردد نیز متذکر شد: نشست ٣٠٠ نفری جهاد گران، آئین بهره برداری ۵ هزار و ١٠٠ طرح اشتغال زایی، اجرای نهمین مرحله کمک مومنانه در محلات، اجرای سرود در پاتوق‌ها، جشنواره سرود فجر، جشن آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خواهد بود.

سردار بوعلی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، اجرای طرح توانمند سازی خانواده‌های روستایی در ١٣۵ روستا، اجرای برنامه ریحانه نبی، اجرای ویژه نذر حیات، ساخت مستند رفع موانع تولید، سفیران امید آفرین، جشنواره مدرسه انقلاب، وبینار های کسب و کار دانش بنیان و نذرخون از دیگر برنامه‌های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود.

کد خبر 5407696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha