۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان:

۴ بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان راه اندازی می‌شود

۴ بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان راه اندازی می‌شود

همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از راه اندازی ۴ بازارچه دائمی عرضه مستقیم میوه در شهر همدان خبر داد.

یزدان آزرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تأمین و تهیه میوه شب عید انجام شده است، عنوان کرد: متولی این امر، سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی همدان است.

وی با اشاره به اینکه حسب دستور وزیر کشور و تأکیدات استاندار همدان، بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به صورت دائمی در شهرستان همدان دایر خواهد شد، تصریح کرد: در این زمینه جلسات هماهنگی انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اقلامی که در این بازارچه‌ها به فروش خواهند رسید، در قدم اول ۸ قلم سیب زمینی، پیاز، گوجه و غیره را شامل خواهد شد که عمدتاً تولید استان همدان هستند و در حال حاضر نیز تأمین شده اند.

آزرمی با تصریح بر اینکه مسئولیت تأمین این محصولات با سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی همدان است، اظهار کرد: احداث و در اختیار گذاشتن فضای مربوطه نیز بر عهده شهرداری همدان است.

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری همدان

وی یادآور شد: معاون اقتصادی استانداری همدان در این زمینه فرصت یک هفته‌ای داده اند که شهرداری با استفاده از سازه‌های سبک این بازارچه‌های دائمی را احداث و اقلام مربوطه نیز باید در اختیار شهرداری قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه این بازارچه‌های دائمی شهر همدان در فاز اول در ۴ نقطه راه اندازی خواهند شد، اضافه کرد: سعی شده تا این نقاط در رینگ مرکزی همدان قرار نگرفته باشند، محل عبور و مرور و تردد باشد اما موجب گره‌های ترافیکی نشود.

کد خبر 5410114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha