۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱

فرمانده انتظامی شاهرود:

محور شاهرود-توسکستان به دلیل بارش برف مسدود است

محور شاهرود-توسکستان به دلیل بارش برف مسدود است

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: محور شاهرود به گرگان از مسیر توسکستان به دلیل بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش برف شب گذشته در شاهرود، تاکید کرد: بارش شدید برف سبب مسدود شدن محور شاهرود- گرگان از طریق توسکستان شده و در نتیجه خودروها به سمت این محور تردد نداشته باشند.

وی با بیان اینکه شهروندان گرامی از تردد به این محور خودداری کنند، افزود: به محض بازگشایی مسیر توسط نیروهای راهداری اطلاع رسانی به مردم صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه مسیر چالچالیان نیز مسدود است در نتیجه مردم برای تفریحات زمستانی وارد این مسیر نشوند، تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم با عوامل راهداری، پلیس راه و ناجا همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش مهر، یکی از اشتباهات رایج مردم بلافاصله پس از بارش برف، حضور در کوهستان برای برف بازی است که این امر دو مشکل پدید می‌آورد نخست اینکه به دلیل وضعیت جوی نامناسب، برای سلامتی مردم خطر دارد و دوم جاده لغزنده و برفی است و می‌تواند برای همه دردسر ساز باشد در نتیجه حضور در طبیعت برفی به توصیه مسئولان باید چند روز بعد از بارش برف باشد تا آفتاب وجود داشته و مسیر نیز بازگشایی شود.

کد خبر 5410668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha