۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷

دوره تشکیلاتی «عهد سلیمانی» در شیراز برگزار شد

دوره تشکیلاتی «عهد سلیمانی» در شیراز برگزار شد

شیراز - دوره تشکیلاتی سه روزه با عنوان «عهد سلیمانی» ویژه مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی استان فارس در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم اختتامیه این دوره، گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و در راستای هم افزایی و توجیه هرچه بیشتر مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی فارس دوره عهد سلیمانی برگزار شد.

محمدجواد کهندل‌پور، با ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری این دوره، افزود: در این دوره در کنار برنامه‌های تخصصی تشکیلاتی، فرهنگی و جانبی، مدیران جنبشی و پشتیبان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به تشریح فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود پرداختند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه بر ضرورت پشتوانه نظری فکری برای تشکیلات تاکید کرد و گفت: تشکیلات انقلابی باید از پشتوانه فکری و نظری عمیق برخوردار باشد که به عنوان مبنای این بناست چراکه تشکیلات بدون مبنا در ادامه مسیر دچار سطحی نگری یا انحراف می‌شود.

کهندل پور با بیان اینکه شکل گیری و بقای تشکیلات نیازمند اهرم‌هایی متناسب با ماهیت همان تشکیلات است اضافه کرد: یک تشکل اسلامی باید عامل تزکیه اجتماع، استقرار و اقامه جمعی و نظام مند اخلاق الهی در جامعه باشد از این رو خود را ملتزم به رعایت اصول اخلاقی و تقوای جمعی می‌داند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر ضرورت پشتوانه نظری فکری برای تشکیلات تاکید کرد و گفت: تشکیلات انقلابی باید از پشتوانه فکری و نظری عمیق برخوردار باشد.

کد خبر 5411425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha