۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۴۹

فرمانده دوران دفاع مقدس:

روحانیون هرگز سنگر انقلاب را خالی نگذاشتند

روحانیون هرگز سنگر انقلاب را خالی نگذاشتند

اردبیل-فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: روحانیون در چهار دهه اخیر و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با صیانت از مرزهای اعتقادی مردم مدافع حقانیت اسلام بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور کارگری شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت ۳۸ شهید روحانی در اردبیل اظهار کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان، آسیای میانه و حوه قفقاز دشمن سعی دارد تا مانع از نفوذ اندیشه‌های ناب محمدی شود و با زندانی کردن روحانیون و نقش آفرین در سنگر مجاهدت اعتقادی در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های دینی و اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت روحانیون منطقه به عنوان پرچمداران دفاع از حق و حقیقت باید وظیفه خطیر خود را انجام دهند که استان اردبیل نیز با داشتن شاخصه‌های ممتاز همواره از وجود علما و روحانیون هدایتگر بهره مند بوده است.

همرزم شهید سلیمانی به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی در سنگر مجاهدت در راه اسلام اشاره و تصریح کرد: آنهایی که می‌خواهند حاج قاسم سلیمانی را تنها در کسوت نظامی محدود و محصور کنند سخت در اشتباه هستند چرا که این شهید والامقام دیپلمات برجسته، ادیب و شخصیت دوراندیش بی نظیر بود.

کارگری علاقمندی شهید سلیمانی را به دو شخصیت بی نظیر از جمع شهدای مجاهد دوران دفاع مقدس از خطه آذربایجان یادآور شد و بیان کرد: سپهبد سلیمانی همواره از شهید حسن باقری و شهید باکری به نیکی یاد می‌کرد و مرام و شخصیت متواضعانه آنها را الگو و اسوه خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: در تداوم راه عزتمندانه شهدا به ویژه سردار سلیمانی تلاش ما بر این است تا شیطنت و مکر استکبار جهانی را بشناسیم و در تقویت بنیه‌های نظام اسلامی حرکتی شایسته داشته باشیم.

یادگار دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز در کارشکنی علیه جمهوری اسلامی ایران به هر ابزاری متوسل شده اند ولی به خوبی می‌دانند که این ملت لحظه‌ای از پشتیبانی و ولایتمداری خود دست نکشیده بلکه روز به روز و با تقویت مؤلفه‌های وحدت سعی بر خنثی کردن توطئه‌ها خواهد داشت.

کد خبر 5412026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha