۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶

استاندار خراسان شمالی:

ظرفیت‌های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود

ظرفیت‌های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی عدم توسعه راز و جرگلان را باعث مهاجرت مردم این منطقه دانست و گفت: باید ظرفیت‌های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان که با محوریت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه این شهرستان باید با بهره مندی درست از ظرفیت‌ها و داشته‌های منطقه رقم بخورد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با کمک گرفتن از مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و نخبگان فضای همدلی را در شهرستان برقرار کنید.

وی با تاکید بر اینکه در عمران و آبادانی استان و شهرستان باید عزم و اراده ملی به وجود بیاید، افزود: غفلت از این موضوع موجب مهاجرت افراد از روستاها به شهرهای استان و سایر استان‌ها می‌شود.

حسین نژاد تصریح کرد: بسترهای لازم برای بهره وری درست از اعتبارات و داشته‌های منطقه باید در شهرستان به وجود بیاید و شورای تأمین امنیت منطقه را برقرار کند و دستگاه‌های اجرایی عمران و آبادانی را رقم بزنند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: فرماندار جدید شهرستان راز و جرگلان به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه باید بهره مندی از کمک‌های مردمی به ویژه نخبگان را در سرلوحه کار خود داشته باشد و در مسیر اعتلای شهرستان و پیشبرد سیاست‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف گام بردارد.

وی افزود: شیعه و سنی در کنار یکدیگر در جبهه‌های نبرد در هشت سال دفاع مقدس از کیان کشور دفاع کردند و اینک در این شهرستان زندگی می‌کنند.

حسین نژاد با بیان اینکه برای رسیدن به عزت و شرف و استقلال کشور جانفشانی‌های فراوانی شده است، گفت: دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و برنامه ریزی توطئه‌های داخلی، تلاش دارد مردم را نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی دلسرد کند و بین مردم و حاکمیت تفرقه ایجاد کند.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از تلاش‌های روح اله حسین پور قدردانی و مصطفی حسن زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان معرفی شد.

کد خبر 5412599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha