۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد؛

برگزاری پویش پرچم افتخار و سرودهای انقلابی در گلستان

برگزاری پویش پرچم افتخار و سرودهای انقلابی در گلستان

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با هدف افزایش روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی پویش پرچم افتخار و سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سفارش رهبر معظم انقلاب است که در دهه انقلاب، شهرها و محلات را آذین بندی کرده و بر سر در منازل خود پرچم پرافتخار کشور را نصب کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما باید پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر شهرها و روستاهای کشور به اهتزاز در آوریم و یاد و خاطره دهه فجر را گرامی بداریم.

دیلمی اضافه کرد: با هدف افزایش روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی دو کارگروه ویژه و یک پویش ملی را طراحی کرده است که با مشارکت مردم، شبکه صدا و سیما استانی و کشوری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پویش پرچم افتخار با هشتک پرچم افتخار با این رویکرد که مردم مشارکت کنند و سردر منازل خود پرچم نصب کنند اجرا می شود.

دیلمی توضیح داد: متقاضیان جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و دریافت هدیه پرچم، عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ و برای ارسال عکس های خود از نصب پرچم عدد دو را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در تشریح دومین پویش گفت: پویش سرود انقلاب با هشتک سرود انقلاب است که با مشارکت آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در دومین پویش، شاهد اجرای پاتوقی سرود انقلاب در مکان ها پرتردد با همخوانی مردم هستیم و از تمامی کسانی که گروه سرود دارند درخواست کرد تا با مشارکت تبلیغات اسلامی و تشکلات مذهبی در اجرای این پویش مشارکت کنند.

دیلمی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در پویش سرود انقلاب می توانند عدد سه را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

کد خبر 5412743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha