۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۴

معاون عمرانی استاندار یزد:

مدیران یزد از ایجاد طرح‌های جدید عمرانی خودداری کنند

مدیران یزد از ایجاد طرح‌های جدید عمرانی خودداری کنند

یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به حجم بالای پروژه های نیمه کاره در یزد گفت: مدیران استان از ایجاد طرح‌های جدید عمرانی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابوالحسینی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس جدید سازمان و مدیریت و برنامه ریزی استان یزد خواستار پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری، تخصیص اعتبارات پروژه‌ها و جذب اعتبارات محرومیت زدایی مربوط به شهرستان‌های استان شد.

وی با اشاره به حجم بالای پروژه های نیمه کاره در استان یزد تاکید کرد: مدیران استانی از ایجاد پروژه های جدید خودداری کرده و با توجه به صورت پروژه های موجود، برای تکمیل این پروژه اهتمام کنند و این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

ابوالحسینی همچنین با اشاره به اهمیت بالای نظارت بر پروژه‌ها با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد.

مجید دهقانی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در این جلسه به تشریح میزان تخصیص و پروژه های استانی پرداخت.

وی با اشاره به وظایف شورای برنامه ریزی و شورای فنی، بر لزوم همکاری و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت هماهنگی امور عمرانی در تعریف، نظارت و تامین بودجه برای پروژه های عمرانی در مرکز استان و شهرستان ها تاکید کرد.

در این جلسه دبیران کمیته های برنامه ریزی شهرستان های استان و کارشناسان معاونت عمرانی استانداری یزد گزارشی از وضعیت اعتباری این شهرستان ها و پروژه های نیمه تمام، پروژه های اولویت دار و پروژه هایی که تا پایان سال ۱۴۰۰ خاتمه خوهد یافت، ارائه کردند.

کد خبر 5412792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha