۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

نماینده مردم دامغان در مجلس:

٣۰ میلیارد ریال اعتبار برای عشایر دامغان اختصاص می‌یابد

٣۰ میلیارد ریال اعتبار برای عشایر دامغان اختصاص می‌یابد

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: سازمان عشایر با تخصیص ٣۰ میلیارد ریال اعتبار برای عشایر دامغان موافقت کرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر را کاهش دهیم.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از موافقت رئیس سازمان عشایری کشور با تخصیص ٣۰ میلیارد ریال اعتبار برای عشایر دامغان خبر داد و تاکید کرد: این اعتبارات برای رفع مشکلات عشایر شهرستان به خصوص در زمینه خوراک دام صرف خواهد شد.

وی از دیدار با رئیس سازمان امور عشایر کشور، خبر داد و ابراز کرد: مسائل و مشکلات عشایر حوزه انتخابیه دامغان در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت و پیشنهادات لازم نیز برای تسهیل امور ارائه شد.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه تخصیص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای عشایر دامغان از جمله مصوبات این دیدار بود، گفت: ۱۵ میلیارد ریال دیگر نیز برای ساخت کارخانه تولید خوراک دام مصوب شد که مورد موافقت سازمان عشایری قرار گرفت.

علیزاده برمی با بیان اینکه امور عشایری همچنین قول مساعدی را نسبت به تأمین نهاده مورد نیاز عشایر و دامداران دامغان داده است، گفت: کاهش مشکلات و موانع عشایر به ارتقای اقتصادی و توانمند سازی این قشر خدوم و تأثیرگذار بر اقتصاد شهرستان دامغان منجر خواهد شد.

کد خبر 5415170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha