۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷

امام جمعه پاوه:

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود

کرمانشاه- امام جمعه پاوه گفت:لازم است، ائمه جمعه استان کرمانشاه دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملاقادر قادری ظهر امروز در گردهمایی امروز ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر و درود به روح حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر همراه با عزت برای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ائمه جمعه استان دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

وی افزود: اساس شیعه و سنی یکی است بلکه سیاست ما را از هم جدا کرده لذا باید قدر وحدت و انسجام را بیشتر بدانیم.

امام جمعه پاوه افزود: انقلاب بهمن ۵۷ ایامی که شور و شعور وحدت را شاهد بودیم، تبیین این ایام مهم است و لازم است و همچنان که در آیات قرآن ذکر ایام الله مطرح شده است، باید مدام تبیین کنیم، تا همگان در جریان باشند، زیرا انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی مایه افتخار بود اگر در برخی موارد موفق نبودیم اشکال به خود ما بر می‌گردد.

وی با تمجید از دیدگاه‌های خیرخواهانه آیت الله علما برای استان کرمانشاه، گفت: شکر می‌کنیم خداوند را که همواره در خدمت نظام بوده ایم، شهرستان پاوه در انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است، چون اصلاً ً فراموش نمی‌کنیم که رژیم شاهنشاهی تعدادی از جوانان معصوم ما را شهید کرد.

وی خاطر نشان کرد: چرا مردم ایران انقلاب کردند، چرا مردم به خیابان‌ها ریختند؟ باید همه اینها را برای مردم تبیین کنیم ما چه بودیم و الان کجا هستیم، باید به رغم مشکلات دستاوردها را تبیین کنیم.

ماموستا قادری گفت: قبل از انقلاب دنیا ۲ قطب بود، قطب سرمایه داری و کمونیست، با ظهور پر برکت انقلاب اسلامی جهان ۲ قطبی از هم پاشیده شد.

وی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی افزود: چند روز پیش اعلام شد که ۷۰ درصد مردم کردستان عراق نفت ندارند، ولی هیچ رسانه‌ای آن را منعکس نکرد، اگر این مورد فقط برای یک ساعت در پاوه اتفاق بیفتد رسانه‌های، تمام دنیا علیه ما خواهند بود.

امام جمعه پاوه در پایان گفت: اگر مشکلی هست باید تجدید نظر کنیم، خود را اصلاح کنیم، ائمه جمعه همواره در کنار مردم بوده اند اگر دولت بتواند خلاء ها را پر کند همه جانبه مردم حضور خواهند داشت.

کد خبر 5415372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha